2.4. KANAL DIGITALEN BIDEZKO LANKIDETZA

Taldean lan egiteko, lankidetza-prozesuetarako eta baliabideak, ezagutzak eta edukiak batera sortzeko eta eraikitzeko teknologiak eta bitartekoak erabiltzea.

IRAKASLE-PROFILA

  • Sareko parte-hartze zerbitzuak ezagutzen ditu, eta hezkuntza-erabilgarritasunaren arabera hautatzen ditu, ikasleen parte-hartzea sustatzeaz gain.
  • Modu aktiboan parte hartzen du komunitate birtualetan eta sare sozialetan, dituen ezagutzak egunean jartzeko eta garapen profesionalerako.
  • Hezkuntza-komunitatea jakinaren gainean jartzen du teknologiak herritarren parte-hartzea bideratzeko duen ahalmenaz, hainbat proiektu eta jarduera gauzatuz.

Ezagutzak

  • Lankidetza-prozesuek edukien sorkuntza errazten dutela ulertzea.
  • Lankidetza-prozesuak noiz diren edukien sorkuntzarako mesedegarri eta noiz ez jakitea.
  • Atzera-elikatzea emateko eta jasotzeko lankidetza-lanaren dinamika ulertzea.
  • Besteek norberaren lanari egindako ekarpena ebaluatzea.
  • Online lankidetza mota desberdinek rol desberdinak jokatzea dakartela ulertzea..

Trebetasunak

  • Software-paketeetako eta webean oinarritutako lankidetza-zerbitzuetako lankidetza-funtzioak erabiltzeko gai izatea (adibidez: aldaketen kontrola, dokumentu zein baliabide bati buruzko iruzkinak, etiketak, lankidetzazko webguneetarako ekarpenak eta abar).
  • Atzera-elikatzea emateko eta jasotzeko gai izatea.
  • Urrutiko talde-lanean aritzeko gai izatea.
  • Komunikabide sozialak erabiltzeko gai izatea, lankidetza mota desberdinak gauzatzeko.

Jarrerak

  • Beste batzuekin partekatzeko eta lankidetzan jarduteko prest egotea.
  • Talde bateko kide izateko prest egotea.
  • Aurrez-aurre ezagutzea ezinbestekoa ez den lankidetza mota berriak bilatzea.

Aplikazio-jarduerak

  • Webguneak baliatzea, ikasleei informazioa, edukiak eta ikaskuntza-jarduerak jakinarazteko.
  • Askotariko tresna digitalak erabiltzea, lankidetzan aritzeko eta ideiak, edukiak eta hezkuntza-esperientziak partekatzeko.
  • Beste erabiltzaile batzuekin lankidetzan aritu beharreko web zerbitzuak erabiltzea, edukiak edota baliabideen errepositorioak sortzeko.
  • Ikasgelako web aplikazioak eta tresna digitalak erabiltzea, beste ikastetxe batzuekin batera proiektuak egin ahal izateko.

 

RSS Recursos

  • Errore bat gertatu da, ziurrenik jarioa eskuragarri ez dagoelako. Saiatu berriro geroago.