Norberaren beharrak aztertzea, baliabideen erabilerari, tresnei eta gaitasunen garapenari dagokienez; hautemandako beharrentzako zenbait konponbide ematea; tresnak norberaren beharretara egokitzea; eta modu kritikoan aztertzea balizko irtenbideak eta tresna digitalak.
IRAKASLE-PROFILA
- Irakasle-lanari loturiko zereginak ebazteko ingurune, tresna eta zerbitzu digitalek eskaintzen dituzten aukerak modu kritikoan aztertu ditzake, eta unean uneko beharretara egokitutako irtenbidea hauta dezake.
- Errepositorio digital propioak erabiltzen ditu, eta eguneratuta izaten ditu, irakasle-lanean eta garapen profesionalean hautemandako beharrei Erantzuteko. Irakasle-jardunbideari buruzko komunitateetan parte hartu dezake..
Ezagutzak
- Gailu eta baliabide digitalen ahalmena eta mugak ulertzea.
- Beste pertsona batzuek (lankideek edota esperientzia handiko pertsonek) erabilitako teknologia digital garrantzitsu edo ezagunenak ezagutzea.
- Eskura dauden teknologien gaineko ezagutza nahikoa izatea, hala indarguneei nola ahultasunei dagokienez, baita eskaintzen dituzten aukeren gainekoa ere, helburu pertsonalak lortzeko laguntza direnez.
Trebetasunak
- Erabaki arrazoituak hartzeko gai izatea (pertsona baten edo, hala dagokionean, teknologiaren laguntzaz), helburu pertsonal garrantzitsuak lortzeko erabili beharreko teknologiei buruz.
- Ebatzi asmo den arazoari hobekien egokitzen zaizkion teknologiak hautatzeko gai izatea
Jarrerak
- Tresna tradizionalen eta sareko komunikabide digitalen erabilera uztartzeak duen balioaz jabetzea.
- Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrietan interesa agertzea.
- Balizko irtenbideak modu kritikoan ebaluatzea, tresna digitalak erabiliz.
Aplikazio-jarduerak
- Arloaren berariazko hezkuntza-softwarea erabiltzea.
- Hezkuntza-laguntza espezifikoa behar duten ikasleei arreta emateko estrategia didaktikoak eta pedagogikoak abiarazten ditu, IKTak erabiliz.
- Hainbat gailu teknologiko erabiltzea, ikasleei informazioa aurkezteko.
- Baliabideak hautatzeko irizpideak biltzea, ikasleen beharren edo proposatutako jardueraren arabera.
- HBIak bilatzea webguneetan, tartean, PROCOMUN, Eskola2.0, etab.; horiek sailkatzea eta ikasgelara eramatea.
Baliabideak
- Como crear tu primer PLE o Entorno Personal de Aprendizaje - JoshBorras.com
- KZguneako Formakuntza Plataforma
- Habilmind CDD -
- El imparable ascenso del autoaprendizaje | Blog de INTEF
- 26 Plataformas MOOC para Realizar Cursos En Línea | Infografía | Blog de Gesvin
- Libros de TIC, o no, y educación. ~ Investigando las TIC en el aula.
- The Flipped Classroom
- Blog de INTEF
- BYOD - Bring Your Own Device - FCL
- http://educalab.es/documents/10180/38496/Resumen_Informe_Horizon_2014.pdf/d76b478b-0ccb-4a5d-af3d-021f25f34139
- Francesc Pedró: “Necesitamos reconocer los esfuerzos de los profesores” | El Blog de Educación y TIC
- Educational trends