3.4 PROGRAMAZIOA

- Aldaketak egitea programa informatikoetan, aplikazioetan, konfigurazioetan, programetan eta gailuetan; programazioaren oinarriak ulertzea; programa baten atzean dagoena ulertzea.

IRAKASLE-PROFILA

  • Komunikabide digitalen oinarrizko konfigurazioa aldatzen du, irakasle-lanaren beharren arabera.

.

Ezagutzak

  • Sistema eta prozesu digitalen funtzionamendua ulertzea, eskura ditugun ekosistema teknologikoak ulertuz.
  • Zein aplikazio alda daitekeen eta zein ez ezagutzea; softwarearen funtzionamendua ulertzea, bereziki, lizentzia librekoa.
  • Teknologien oinarrian dauden arkitekturaren printzipioak ezagutzea.

Trebetasunak

  • Tresna digitalak kodifikatzeko eta programatzeko gai izatea.
  • Lehendik egindako programen oinarrizko konfigurazioa aldatzeko gai izatea, ikasgelan erabiltzeko optimizatuta.
  • Programa eta gailu batzuetan konfigurazio aurreratuak aplikatzeko gai izatea.

Jarrerak

  • Programazio-logika gogoan hartzea.
  • Software ia guztien konfigurazioak moldatu daitezkeela jakitea, eta programa bakoitzari konfigurazio egokia emateko prest egotea, beharren arabera.
  • IKTek programazioan eta amaierako produktuen sorreran duten ahalmenaren aldeko interesa agertzea.

Aplikazio-jarduerak

  • Orotariko gailuak konfiguratu ahal izatea, ikaskuntza-edukiak bistaratzeko eta erabiltzeko eta horiekin interakzioan jarduteko.
  • Erraz moldatzea sistema eragile desberdinekin, eta software librearen 4 askatasunak erabiltzea: programa erabiltzea; funtzionamendua ikertzea eta aldatzea, norberaren beharren arabera; programaren kopiak banatzea; eta programa hobetzea, hobekuntzak komunitateari jakinarazita.
  • Hainbat programa ireki ezagutzea, aztertzea eta konparatzea, erabilgarritasunaren arabera sailkatuta: lanerako (Office librea, Firefox, etab.), hezkuntzarako (Scratch), etab)

 

RSS Baliabideak

  • Errore bat gertatu da, ziurrenik jarioa eskuragarri ez dagoelako. Saiatu berriro geroago.