3.1 EDUKIAK GARATZEA

Formatu desberdineko edukiak sortzea, multimedia edukiak barne; norbere sormen-lanen edo besteenen edukia editatzea eta hobetzea; bitarteko digitalen eta teknologien bidezko adierazpide sortzailea izatea.

IRAKASLE-PROFILA

  • Hezkuntza-material digitalak sortzen (testua, irudiak eta/edo bideoak uztartuta) eta partekatzen ditu. Ikasleen irakaskuntza-beharretara egokitutako hezkuntzako multimedia-edukiak argitaratzen ditu.

Ezagutzak

  • Eduki digitalak hainbat formatutan egin daitezkeela jakitea.
  • Sortu asmo den eduki motari hobekien egokitzen zaizkion programak/aplikazioak ezagutzea.
  • Multimedia formatuen bidez (testua, audioa, bideoa, irudiak) adierazgaiak nola sortzen diren ulertzea.

Trebetasunak

  • Tresna sorta oinarrizkoak erabiltzeko gai izatea, edukiak sortzeko multimedia formatuan.
  • Ezagutzaren irudikapenak sortzea, bitarteko digital desberdinak erabiliz (mapa mentalak, diagramak, grafikoak, infografiak, etab.).
  • Bitarteko sorta zabal bat erabiltzeko gai izatea, adierazpide sormentsua agertzeko (testuak, irudiak, audioak eta bideoak).
  • Lehenagoko edukiak editatzea, ikasgelan erabili beharreko materialak hobetzeko. .

Jarrerak

  • Edukiak sortzeko modu berriak eta formatu berritzaileak ikertzea.
  • Teknologiek eta bitartekoek norberaren adierazpenerako eta ezagutza sortzeko duten potentziala aintzat hartzea.
  • Bitarteko digital berriek prozesu sortzaileei eta kognitiboei erantsitako balioa aintzat hartzea.
  • Komunikabide digitalen eta teknologien bidez baliabideak eta ezagutza ekoizteari eta kontsumitzeari buruz ikuspegi kritikoa izatea.
  • Eroso sentitzea, eduki digitalak sortzeko garaian.
  • Ikastetxeko/mintegiko/arloko lantaldean inplikatzea, edukiak sortzeko.

Aplikazio-jarduerak

  • Hodeiko aplikazioren edo zerbitzuren bat erabiltzea, HBI multimedia edukiak sortzeko ikastetxean.
  • HBI edukiak diseinatzea eXelearning erabiliz. Sorkari digitalei dagozkien lizentzia motak ezartzea eta sarean partekatzea.
  • Sarean txertatu daitezkeen materialen formatu mota desberdinak erabiltzea: oinarrizko HTMLa, web dinamikoak, Flash, HTML5…
  • Sarrera bat argitaratzea blog eta/edo sare sozial batean, kodeak, screen, embed eta beste era batzuetara erabilitako multimedia-elementuak txertatuta, ikastetxeko komunikazio bat egiteko garaian (familientzako, irakasleentzako edo ikasleentzako).

.

 

RSS Baliabideak

  • Errore bat gertatu da, ziurrenik jarioa eskuragarri ez dagoelako. Saiatu berriro geroago.