- Aldaketak egitea programa informatikoetan, aplikazioetan, konfigurazioetan, programetan eta gailuetan; programazioaren oinarriak ulertzea; programa baten atzean dagoena ulertzea.
IRAKASLE-PROFILA
- Komunikabide digitalen oinarrizko konfigurazioa aldatzen du, irakasle-lanaren beharren arabera.
.
Ezagutzak
- Sistema eta prozesu digitalen funtzionamendua ulertzea, eskura ditugun ekosistema teknologikoak ulertuz.
- Zein aplikazio alda daitekeen eta zein ez ezagutzea; softwarearen funtzionamendua ulertzea, bereziki, lizentzia librekoa.
- Teknologien oinarrian dauden arkitekturaren printzipioak ezagutzea.
Trebetasunak
- Tresna digitalak kodifikatzeko eta programatzeko gai izatea.
- Lehendik egindako programen oinarrizko konfigurazioa aldatzeko gai izatea, ikasgelan erabiltzeko optimizatuta.
- Programa eta gailu batzuetan konfigurazio aurreratuak aplikatzeko gai izatea.
Jarrerak
- Programazio-logika gogoan hartzea.
- Software ia guztien konfigurazioak moldatu daitezkeela jakitea, eta programa bakoitzari konfigurazio egokia emateko prest egotea, beharren arabera.
- IKTek programazioan eta amaierako produktuen sorreran duten ahalmenaren aldeko interesa agertzea.
Aplikazio-jarduerak
- Orotariko gailuak konfiguratu ahal izatea, ikaskuntza-edukiak bistaratzeko eta erabiltzeko eta horiekin interakzioan jarduteko.
- Erraz moldatzea sistema eragile desberdinekin, eta software librearen 4 askatasunak erabiltzea: programa erabiltzea; funtzionamendua ikertzea eta aldatzea, norberaren beharren arabera; programaren kopiak banatzea; eta programa hobetzea, hobekuntzak komunitateari jakinarazita.
- Hainbat programa ireki ezagutzea, aztertzea eta konparatzea, erabilgarritasunaren arabera sailkatuta: lanerako (Office librea, Firefox, etab.), hezkuntzarako (Scratch), etab)
Baliabideak
- Errore bat gertatu da, ziurrenik jarioa eskuragarri ez dagoelako. Saiatu berriro geroago.